dilluns, 15 d’octubre del 2007

SEGONA VISITA!

Avui tot i ser el segon dia tenia, altre cop formigues a l'estòmac. Però bé, en arribar a l'habitació me trobat a la Maria que m'esperaba somrient i asseguda a la seva cadira i sincerament m'he tranquilitzat molt.

Hem començat parlant de com li havia anat la semana i com m'havia anat la meva. m'ha comentat les activitats que ha fet durant la semana, com que cada dia a les quatre va a caminar una miqueta pel jardí, i sobretot resar el rosari i anar a missa de les set cada dia, missa la qual la fa el seu germà Isidre, que cada dia la ve a visitar una estoneta. una altre cosa que fa sempre la Maria concepció és llegir el full dominical, al final de la visita em va regalar-ne un, amb va fer ilusió.

I parlant, parlant vam acabar parlant de viatges. jo li vaig explicar els meus més recents i ella de tots els que havia realitzat. he fet un llistat de tots els viatges que em va explicar, m'ha semblat que potser estaria bé que també s'incloguin en la biografia, ja que els viatgers d'una persona parlen molt de la persona en si.

ELS VIATGES DE LA MARIA CONCEPCIÓ
- Can Ferran, me va comentr que hi va anar fa un prell d'anys i que li va agradar molt.
- MARE DE DÉU DEL SOROLL
- SALUT, Viladordis
- JONCADELLA, fa un any
- SORA, Solosona, a una residència de monges
- també em va dir que n'havia fet molts i a diversos llocs amb els jubilats
-ISRAEL, amb el seu germà, fa uns cinc anys

BIOGRAFIA
segona part

Quan la Maria Concepció era petita el seu germà gran, en Domènec, es va haver d'amagar per que no volia fer la mili.
A la familia de la Maria tenien un gosi un gat en Maula.

i bé avui no m'ha explicat massa coses de la seva vida, ja que hem estat conversant tranquilament. m'ha agradat i a estat molt agradable. segur que la semana que ve puc omplir més la biografia. crec sincerament que la Maria és molt bona dona. haviam com va la seva que ve!!!

...*GEMMA*...

2 comentaris:

Laura ha dit...

Exel.lent! m'agrada.

Gemma ha dit...

Bé, Gemma
han passat molts dies....entenc que és complicat donar la volta a un tema recurrent en una persona i no saber de què parlar...sí, és dificil, complicat i frustrant. Però ets una noia amb recursos.
Pots ensenyar-li alguna cosa que fas? li has parlat del ball? li has ensenyat algun video, perquè no li expliques? Li pots ensenyar alguna cosa que sàpigues fer a nivell manual? ella et pot ensenyar a fer mitja, a cosir...a fer algun regalet per nadal...
i escriu!!!!
gemma