dimarts, 5 de febrer del 2008



CATORZENA VISITA
Avui quan he arribat he trobat a la Concepció aseguda a la sva cadira, com sempre, però molt sonrient. Només entrar m'ha dit que ja havia acabat el dibuix i m'ha l'ha ensenyat. m'ha sorpès moltíssim, estava molt ben pintat, no se surtia de les línies i fins i tot m'ha comentat que en alguna part es veien massa guixades. De veritat que no pensava que fos tan bona, de vegades la gent que menys t'esperes et sorpren de cop.
Hem tornat a agafar les coses i repetir la rutina del últim dia. Hem estat a baix , pintat, comentant com ens havia anat la setmana, parant ...
I avui igual, quan he marxat ella s'ha quedat pintant. Crec que li agarada molt i que és una activitat positiva per a ella, que l'ajuda a millorar i superar-se.
I un altre cop, la Concepció m'havia guardat un tros de pastís d'una festa que van fer ahir. Potser això es converteix en un costum!!! jejej

1 comentari:

Gemma ha dit...

Ara si t'escric!!!
bé, molt bé. Veig que vas estant al dia. Està bé això del llibre, tenir algú que et llegeixi i ser escoltat és una sensació molt agradable. Suposo que també li agradaria sentir-te llegir algun llibre que per tu sigui especial.
Has pensat de fer un quadre juntes? pintar a la vegada alguna cosa que surti espontànea encara que no tingui cap tipus de relació ni que s'assembli a res? posa-hi color i imaginació. veuràs que és sorprenent el resultat final.