dimarts, 5 de febrer del 2008



TRETZENA VISITA
Avui quan he arribat la Concepció ja m'esperava amb el llibre del seu germà per continuar la lectura.
Hem llegit els dos primers capítols. Mentre llegeixo,l de tant en tant, ens aturem en algun punt i el comentem i en parlem del que ens sembla. És interessant veure el seu punt de vista de la vida i com arriba a ser creient i bona persona.
Quan ens hem cansat de llegir, li he prposat si volia anar a pintar, ser que li agarada i jo pel seu aniversari li vaig regalar un quadern de dibuixos per pintar. Li ha fet molta gràcia, així que hem agafat el llibret i els seus colors i hem anat a la sala on h¡ han les taules i la tele.
allà hem començat a pintar i dibuixar les dues. Jo li he fet un dibuix d'un estel i li he regalat, li ha fet molta gràcia i m'ha dit que quan acabes el seu que m'el regaleria.
quan era l'hora de marxar li he dit tot rient que per la setmana vinent volia que estigues acabat. Quan he marxat ella s'ha quedat abaix a pintar.
Avui la Concepció m'ha fet un regal especial. No pel regal sinó pel detall, un garn detall. M'ha guardat un tros de pastís i uns bombons que els hi havien repartit per celebrar el Sant d'una dona de la Residència. M'ha afalegat i m'ha agaradat que penses i s'en recordes de mi.