dimarts, 5 de febrer del 2008

* MANUALITATS *

DOTZENA VISITA
Avui li he explicat a la Concepció que la biografia que estavem fent ja s'havia acabat i que per tant, començavem un nou període, el de les MANUALITATS. Ella hi a estat d'acord però m'ha avisat que tampoc pot fer moltes coses, jo li he respòs que no calia que es preocupès perquè ja buscariem una activitat que ella la pogués realitzar sense cap mena de problema i que les dues en divertíssim.
M'ha demanat si li podia llegir un tros d'un llibre que va escriure el seu germà. A mi m'ha semblat molt bona idea.He llegit la introducció, que parlava de la seva familia, mentre que ella amb els ulls tancats i una mica emocionada recirdava la seva infantesa. m'ha explicat coses de la seva familia, de records de quan era nena i sobretot de la seva mare, m'ha explicat moltes coses de la sev mare.
Crec que pot estar bé que llagim aquest llibre entre les dues, ja que a ella li suposa un esforç i d'aquesta manera ja fem alguna activitat juntes. Una activitat força intíma.