dimarts, 27 de novembre del 2007



* setena visita *
crec que això d'anar a la residència a veure la Concepció s'està convertint amb una rutina, però no amb una rutina avorrida i pesada sinó amb una rutina agradable i dolça. reconec que en el moment d'anar cap allà em fa una mica de mandra però un cop allà em sento bé, orgullosa de ser amb ella, escoltan-la i fen-li companyia. Ja sé que no és gran cosa el que faig, el que fem, però no sé perquè però em sento contenta i bé amb mi mateixa fent-ho. Crec que totes fem una petia però a la vegada una bona obra que ens fa sentir millor i ens fa mé felices.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Avui amb la Concepció només hem parlat de coses nostres, és adir que la biografia l'hem "aparcada" una miqueta.
Jo li he explicat que estic en temporada d'examnes i ella m'ha dit que sobretot que estudi molt i que ella resa per mi cada nit per que aprovi els examens, em fa molta gràcia lo creient que arriba a ser!
Crec que és la dona més debota que he conegut mai, molt més que les meves àvies! Hem parlat de llibres i ella m'ha ensenyat tots els que s'ha llegit, la major part era sobre papes i l'Esglèsia.
També hem parlat de viatges i si en tenia pensat fer un, ella m'ha explicat que li agraderia molt anar a Lourdes, però amb la colla que hi aniria caminen molt i a ella li costa molt caminar i per aquest motiu no hi pot anar.
I...parlant, parlant m'ha acabta ensenyant totes les seves "joies", uns quants collerets i pulseres, però m'ha fet gràcia que m'ho ensenyés.
Finalment quan ja estava a punt de marxar li he demanta sobre la Festa de Nadal que farem tots junts a la residència i a ella m'ha dit que li faria gràcia uns pastorets.jejej....
Avui ha sigut el dia que m'he sentit més escoltada per la Concepció, ja que em sembla que he parlat més jo que ella. Per un dia, tampoc pass res.