dilluns, 26 de novembre del 2007

TERCER Dia

TERCER DIA

bé avui, i ser que amb cert retràs escrit. es que entre examens, treballs.... no tinc excuses!
perdo Gemma i Laura.

Bé quan vaig arribar la concepció ja m'esperava llegit el seu full dominical de cada setmana.
Em va fer un petit repàs de com li havia anat la setmana, i fins i tot amb va fer una mini -exibició de la classe de gimnàsia que havia fet al matí.

també hem va explicar que en la residència hi havia dues dones que superaven la centena, una és la Pilar que té 101 anys.

aquest dia la Concepció tenia més ganes de xerrar que d'explicar-me coses de la seva vida, tot i això li vaig poder treure alguna cosa.

aquí va una petita ampliació de la biografia de la Maria Concepció Ribes

TERCERA PART
- als 10 anys va haver de marxar de l'escola i ajudar a les feines de la casa, com per exemple portar el dinar al seu pare i germans.
Però també tenia temps per jugar amb les seves amigues a la plaça, allà jugaven a la semana i diu que d'aquells moments en té un gran record.
- La de la Maria Concepció tenia dues aficions: dibuixar i ballar sardanes, les quals va practicar en la seva juventud.



Quan ja s'estava a punt d'acabar l'hora, s'ha adonat que tenia un estrip en el jersei i m'ha demanat que com me l'havia fet i li he explicat que a sugut el meu gos, llavors ella m'ha comentat que els animals li agraden i li agraderia tenir-ne un.
La Concepció tenia un gos que es deuia Turu i un gatet, en Maula.

I parlant d'animalets hem acabat la nostra hora setmanal.