dimarts, 27 de novembre del 2007

*vuitena visita*
Jo estava molt intrigada amb això del "grup de sant Egidi", volia saber més coses, ho trobava molt estrany, fins i tot vaig pensar que podia ser una secta, i per ai`xò li vaig demanar coses sobre aquest tema.
La Concepció passa el Nadal amb els seus germans i familia al Casal de Capellans dinant amb els de Sant Egidi. Allà donen menjar i dinar a la gent més necessitada.
Cada divendres la Concepció va amb els de l'associació a fer pregària i a resar per els malalts.
Li vaig demanar com va conèixer aquesta associació i ella em va dir que per una amiga quan ella tenia uns 50 anys més o menys.
sincerament hem vaig quedar una mica més tranquila, ja que ara crec que simplements és una agrupació de gent cristiana molt creient i practican.
Quan ja era casi hora li vaig proposar que com que la setmana vinenet el dijous és el sue aniversari podem canviar el dia i així la podré anar a visitar. Ella va estar d'acord i entre les dues vam acordar que aquell dia pintariem i aniriam a la sala gran.
he pensat que potser li podria portar un petit detallet, suposu que li agrdarà.
Quan ja marxava la Concepció m'ha acompanyat junatamnet amb el seu caminador cap a la porta, és el primer dia que m'acompanya i li he agrait ja que sóc concient que per ella poc o molt li és un esforç. Gràcies.

1 comentari:

Gemma ha dit...

Gemma
he vist que has fet un super "spring". L'últim dia per posar les notes era el dilluns. Vaig esperar fins dimarts per poder parlar amb les coordinadores i perfilar més la nota que us tenia posada. Però vas escriure el mateix dimarts i ja se'm va tancar la possibilitat de modificar la nota. No t'amoïnis si no "t'agrada" la nota, perquè et conec i sé que et queixaràs. Al segon trimestre et reconeixeré tot el treball que has fet, a última hora, (motl malalment, has de ser més constant....) però ho has fet.
Us explicaré una proposta que hem pensat amb les coordinadores sobre els avis, i també sobre la festa de nadal. No t'avanço més, només una pista...a tots ens encantaria veure quin és el vostre hobbi i què sabeu fer...
fins divendres